Zasady obowiązujące na blogu:

Ponieważ nie mam zamiaru użerać się z ludźmi próbującymi narzucić mi swoje poglądy i sposób bycia, od razu odpowiadam, że jestem już dużą dziewczynką, mam ukształtowane poglądy na życie, a jeśli będę chciała coś w nich zmienić, na pewno nie zrobię tego pod naciskiem kogokolwiek. Jeśli nie podoba ci się to co piszę lub to w jaki sposób się zachowuję, po prostu wyjdź.


piątek, 4 stycznia 2013

Brak czasu

I znów nie będzie dłuższej notki - jutro mam egzaminy i cholernie się stresuje. Napiszę wieczorem po powrocie do domu i wtedy też Was poodwiedzam. Spadam się uczyć (a właściwie chaotycznie przeglądać notatki ;), do jutra  :*

3 komentarze:

  1. I jak tam u Ciebie kochana? Mam nadzieję że poszło dobrze wszystko;);***

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za egzamin i czekam na następną notkę :) Trzymaj się! Powodzenia, chociaż już po czasie ;p

    OdpowiedzUsuń