Zasady obowiązujące na blogu:

Ponieważ nie mam zamiaru użerać się z ludźmi próbującymi narzucić mi swoje poglądy i sposób bycia, od razu odpowiadam, że jestem już dużą dziewczynką, mam ukształtowane poglądy na życie, a jeśli będę chciała coś w nich zmienić, na pewno nie zrobię tego pod naciskiem kogokolwiek. Jeśli nie podoba ci się to co piszę lub to w jaki sposób się zachowuję, po prostu wyjdź.


piątek, 17 sierpnia 2012

Bez tytułu

Waga aktualna: 52,5kg

Bilans:
Śniadanie:camembert+pół pomidora - 117 kcal
II śniadanie:ciastko owsiane+energy drink - 131kcal
Obiad: zupa pieczarkowa - 52 kcal
Kolacja: ciastko owsiane+filiżanka mleka - 156 kcal
Suma: 456 kcal
Nie mam dzisiaj nastroju na pisanie... Może później coś dodam.

2 komentarze:

  1. Bilans nie zły! Już prawie 52 kg, zazdroszczę, mi jeszcze wiele brakuje.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny bilans.
    Tak trzymaj kochana:**

    OdpowiedzUsuń