Zasady obowiązujące na blogu:

Ponieważ nie mam zamiaru użerać się z ludźmi próbującymi narzucić mi swoje poglądy i sposób bycia, od razu odpowiadam, że jestem już dużą dziewczynką, mam ukształtowane poglądy na życie, a jeśli będę chciała coś w nich zmienić, na pewno nie zrobię tego pod naciskiem kogokolwiek. Jeśli nie podoba ci się to co piszę lub to w jaki sposób się zachowuję, po prostu wyjdź.


poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Witajcie!


Moja pierwsza notka będzie dwuczęściowa. Pierwsza notka będzie o tym, jak i dlaczego się tu znalazłam oraz o czym będę pisać. Druga o tym, jak zaczęło się moje odchudzanie. 

Od dawna odwiedzam inne blogi, mam już nawet kilka ulubionych. Zamierzałam mój własny założyć już jakiś czas temu, ale jakoś nie mogłam się zebrać. A wszystko przez perfekcjonizm (bo obrazek nie dopracowany, kolor tła i tekstu nie taki, itp.) i dylemat: czy zrobić blog anonimowy (inny nick, bez lokalizacji, bez konkretów) czy nie. Efekty końcowe widzicie same. Kolor pewnie zmieniać się będzie nie raz, w zależności od nastroju i humoru autorki. Zapewne w pełni anonimowy blog byłby lepszy, ale to nie byłoby to (wtedy nie mogłabym pisać o wielu rzeczach :)

Blog założyłam z myślą o pamiętniku odchudzania, ale będzie nie tylko o tym. Będzie on przede wszystkim moim dziennikiem - miejscem, w którym będę zapisywała moje doświadczenia, przemyślenia i marzenia. To co działo i to, co dzieje się teraz w moim życiu. Będzie to na razie blog głównie o odchudzaniu, ale będzie też po trochu o wszystkim: o zwierzakach, o moim mieście, o książkach moich i moich ulubionych, o magii, kuchni i ogólnie o innych sprawach, które mnie interesują. Muzykę, której słucham, filmy które oglądam, zdjęcia moich zwierzaków oraz dzieł ;)  znajdziecie na innych moich kontach (patrz ramka konta). 
Tak więc - zaczynam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz