Zasady obowiązujące na blogu:

Ponieważ nie mam zamiaru użerać się z ludźmi próbującymi narzucić mi swoje poglądy i sposób bycia, od razu odpowiadam, że jestem już dużą dziewczynką, mam ukształtowane poglądy na życie, a jeśli będę chciała coś w nich zmienić, na pewno nie zrobię tego pod naciskiem kogokolwiek. Jeśli nie podoba ci się to co piszę lub to w jaki sposób się zachowuję, po prostu wyjdź.


sobota, 18 sierpnia 2012

Tygodniowa przerwa... może?

Wiem, że dopiero zaczęłam, ale niestety na jakiś tydzień muszę zawiesić pisanie. Chociaż jak znam siebie, to wrócę tu za jakieś cztery dni ;) najpóźniej  napiszę w przyszłą niedzielę. Jak wrócę to wszystko Wam wyjaśnię. Poodwiedzam Was jeszcze dziś wieczorem, trzymajcie się :*

3 komentarze:

  1. Poukładaj sobie wszystko i wracaj szybko kochana! Czekamy! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpisuję się pod Karen buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć. Nowa w świecie blogerek, choć zmagająca się z wagą i dietami od dawna. Potrzebuję wsparcia i motywacji. Zapraszam na mojego nowego bloga.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń